vrijdag 6 september 2013

DB- ik heb gisteren weer overleefd

09:55
Gisteren was het de zelfde donderdag 5 september net als in 1991 toen viel die dag ook op een donderdag, maar toen was het de dag dat mijn meisje stierf in mijn armen,
ik weet het wel iedereen zegt dat ik dat moet vergeten, maar geloof me als dat zo gemakkelijk was dan had ik dat allang gedaan, ik heb gisteren geprobeerd er expres geen woord over te schrijven..

Maar deze ochtend werd ik wakker, en toen ik uit mijn raam keek, keek ik zowat recht in de ogen van mijn overbuurvrouw die bij haar boven uit..
 haar raam aan het kijken was.. op zich niets aan de hand zij het niet dat mijn overbuurvrouw als 2 druppels water op mijn overleden moeder lijkt..  ik ben daar ook niet blij meer, maar het is nou eenmaal niet anders
ik was altijd een echt echt "mamma's" kind, toen zij nog leefde had ik meer met haar dan met mijn vader,  zo leken ook onze karakters, gewoontes en uiterlijk meer op elkaar..

in mijn ogen is het dan ook geen toeval dat ik deze ochtend min of meer face 2 face met mijn overbuurvrouw geconfronteerd werd, alsof alle mensen die tijdens mijn leven al gestorven zijn daar in de "hemel" een soort "pact" gesmeed hebben om mij steeds maar weer met hun en mijn verleden te confronteren opdat ik ze niet vergeet.... gisteren middag toen ik bij mijn vader was om geld te halen kwam hij ook ineens helemaal vanuit  "out of the blue" aanzetten met verhalen over iemand die onlangs aan kanker overleden was met een relatief korte periode van diagnose en dood... damned... zo ben ik de afgelopen 2 / 3 jaar ook 3 goeie vriendinnen verloren.. Odette, Michaela, en Darney.. + ook nog eens een oude vriendin van mij ( Riek ) waarvan de doodsoorzaak volgens mij nooit vastgesteld is ( ze vonden haar en toen was ze al een week of 2 dood.. ) ( ze hoorde bij een van mijn eerste vriendinnen ) ... maar misschien ben ik zelf wel de laatste tijd meer met de dood bezig, en heb ik wat last van "betrekkingsideeën" ( STPS verschijnsel ) ... en misschien is het dan ook wel toeval dat ik gisteren een post op mijn kunst website gepost heb over een andere ex van me ( Marlena ) die zichzelf heeft opgehangen...

het zijn allemaal spoken in mijn hoofd....

ik ben gisteren ook veel bezig geweest met mijn nieuwe ( eerste ) smartphone, ik heb dat ding eigenlijk alleen maar gekocht om een beetje bij de tijd te blijven, dit eerste ding was niet zo duur, dus dit is voornamelijk een "oefen telefoontje" als ik dat ding helemaal begrijp, en als ik het leuk of handig, maar ook betaalbaar vind, dan koop ik volgend jaar misschien wel een duurdere, want volgend jaar is mijn PC en TV aan vervanging toe, en misschien heb ik dan aan een goede smartphone of tablet ook meer als genoeg... dan donder ik mijn vaste telefoon, pc en computer en alle abonnementen de deur uit, en dan ga ik zo'n ding gebruiken om in contact met de "buitenwereld" te blijven, zo'n phone of tablet kan je tenslotte overal mee naar toe nemen, en met de gps en alle gratis te downloaden apps kun je er eigenlijk alles mee...  ik weet nog niet goed wat ik vandaag ga doen.. ik heb nog geld over en misschien ga ik wel weer een fles whisky kopen ondanks dat het geen maandag is..

14:00
ik ben even bij mijn vader wezen kijken die staat nu alleen op een klein rommelmarktje ( kan hij zelf makkelijk bij houden daar ) .. ik weet dat hij het leuk vind als ik af een toe een keer kom kijken..  onderweg heb ik een hele vreemde legertank zien rijden.. en dan flitsen er meteen van allerlei gedachten door mijn hoofd waarvan ik weet dat ze nergens over gaan... de spanningen tussen Rusland en de VS door het Syrië  ( midden oosten / Israël ) gedoe.. de Russische vliegtuigen in het Nederlands luchtruim en de plotselinge omwenteling van PVDA om nu wel ineens JSF vliegtuigen te kopen voor een paar miljard euro terwijl de Nederlandse economie en de zwakste in de samenleving aan het creperen is / zijn..

er zijn in Syrië al harde woorden gevallen zoals "3e wereld oorlog etc." en het zou mij ook niets verbazen als het er binnenkort ook echt van gaat komen,  dat zal dan weer de zoveelste voorspelling zijn van Nostradamus die ook echt uitkomt  oorlog is tenslotte ook goed voor de economie, en het zou Europa uiteindelijk ook een heel stuk groter en sterker kunnen maken.. maar dat word nu te ingewikkeld om op te schrijven allemaal.. ik wilde me targetten op de politieke vriendjes en het bedrijfsleven van America die kapitalen hebben verdiend in Irak met NON-militaire bezigheden zoals het vervoeren, bergen, en distributie   van dingen ( allemaal dik betaald van overheids geld ) .. nogmaals ik kan niet alles uitdrukken en / of schrijven zoals ik het  wil...

ik leg te veel verbanden en denk veel te weten, en als ik dat dan uit wil leggen kom ik verward over terwijl ik alleen maar probeer dingen begrijpbaar te maken... mijn gedachtes omzetten naar "Jip & Janneke" taal...

20:00 
ik luister nu naar Troy van Sinead O Connor.. 
ik ben als de Phoenix...
ik herrijs uit mijn as... hoe dieper mensen mij naar beneden schoppen hoe hoger dat ik zal reizen.. / rijzen ( ik begin dronken te worden )

ik ben :
de Alfa en de Omega, de Dag en de Nacht, de vader en de moeder...  lol ..
volgens mij is er veel meer met mij aan de hand dan enkel STPS.. .. een flinke dosis Narcisme en godheidswaanzin / grootheidswaanzin  dat zit er bij mij ook wel in .. lol en van de andere kant... Ich bin Nichts...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten