maandag 9 september 2013

DB - En toen was het weer maandag

09:00 
ik ben de afgelopen dagen weer veel te veel bezig met mijn nieuwe speeltje ( mijn eerste smartphone )
zaterdag heb ik niet veel geschreven...

gisteren... helemaal niets "schandalig".. lol...
en dat nog wel terwijl de zondagen voor mij zo verschrikkelijk "boeiend" zijn... die klote markt.. ( mezelf de hele dag door mijn vader laten behandelen als een of andere randdebiel die niet kan of achterlijk is..  FUCK !
maar okay de man is oud...

respecteer je ouders staat er in de bijbel geschreven...

En dan is het vandaag weer maandag , de dag dat ik ELKE WEEK  bezopen ben... maar ik heb er vandaag eigenlijk niet zo veel zin in... ...

waarschijnlijk dat ik toch whisky ga halen maar dan net als afgelopen vrijdag weer veel te vroeg ga stoppen met drinken omdat het ( denk ik ) toch weer niet gaat lukken om mezelf van de wereld af te drinken... "alleen is ook maar alleen" ( en soms ook best wel saai )

11:30
de whisky de cola en ook een diepvries pizza en verse shag heb ik al in huis gehaald. maar ik heb nog steeds geen "dorst"  ik heb trouwens ook geen zin om te poetsen.. en zonder opgeruimd huis... geen drank...

15:00
ik zit hier nu alweer een half uur te kijken naar mijn glas whisky cola... het onderhand alweer lauw geworden... ik moet gewoon even doorzetten... ik ga het vanzelf we weer lekker vinden als ik een paar glazen verder ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten