woensdag 18 september 2013

1 brok ellende,

22:36 
ik heb weer een paar dagen niets geschreven, en eigenlijk had ik daar vandaag ook nog steeds geen zin in, zij het niet dat hier ongeveer 10 minuten geleden een totaal bezopen kennis van me aan mijn deur stond om excusses te maken voor de laatste keer dat zij hier bij mij op bezoek was om samen met mij te zuipen...
dat was een avondje met veel te veel "gedoe" waar haar vriend mij s-avonds nog met iets gestoken heeft etc. etc. politie, ambulance, de hele reutemeteut moest er toen aan te pas komen... ik heb toen een paar dagen later nog politie ( weer ) aan de deur gekregen, over het belang dat ik aangifte moest gaan doen, nou dat heb ik gedaan en vervolgens is daar niets mee gebeurd... maar okay....

ik heb haar toen van mijn facebook etc. afgegooid en verteld dat ik nooit niets meer mat haar te maken wilde hebben... en nu stond ze weer hier aan mijn deur te wankelen...
nee ik heb haar niet binnen gelaten,
ik heb geen zin meer in gezeik met dat soort mafketels....( ook niet voor een beetje sex ofzo )

hoe de afgelopen dagen verder verliepen ?
dinsdag ... was ik pas laat nuchter van mijn zuip-maandag, en ik heb die hele dag last gehad van diarree... ( drank maakt meer kapot dan je lief is )
woensdag ( vandaag )  moest ik er vroeg uit om met mijn vader mee te gaan naar de vrije markt in Wamel.. ik had nog steeds last van diarree, en ik zat stiekem te duimen dat ik het niet in mijn broek zou doen.. rond het middag uur vertrouwde ik het niet meer.. buikkrampen etc. ik ben toen maar snel naar de wc gegaan, maar het bleek loos alarm er kwam alleen maar lucht uit,,,,
na de markt ben ik met mijn vader mee gereden, eerst de auto leeggemaakt en toen zijn we samen wat gaan eten... daarna heeft hij mij hier thuis weer afgezet... en ja hoor, alles wat ik gegeten had liep er gewoon weer uit... alsof ik met mijn kont aan het pissen was.. bah...
als dit morgen nog niet weg ik ga ik iets halen bij de apotheek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten