donderdag 19 september 2013

10:00
Spike ging gisteren voor ik ging slapen nog naar buiten ( achter in de tuin ) meestal gaat hij dan nog op de bank in mijn atelier liggen, dus ik liet de achterdeur open en ben naar boven gegaan..
toen ik wakker werd was ik  bij verrast want mijn hondje bleek toch nog naar boven gekomen te zijn ( terwijl ik sliep )  en had zichzelf onder de dekens tegen mij aangedrongen...

straks ga ik boodschappen halen hier in de buurt, morgen ga ik naar de Lidl.. want dan moet ik toch daar in die buurt zijn omdat ik morgen naar mijn vader moet...

14:15
mijn boodschappen heb ik al in huis, en ik moet eigenlijk gaan poetsen en opruimen, maar helaas heb ik weer eens zo'n dag dat ik oververmoeid ben.. mijn ogen vallen steeds dicht, en ik heb nergens geen zin in.. ik denk dat ik gewoon naar boven ga en in mijn bed kruip.. misschien heb ik dan vanavond  weer wat meer energie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten