vrijdag 20 september 2013

Vanavond naar popEI

11:00
om 13:00  moet ik vandaag weer bij mijn vader zijn om mee te rijden naar de oogarts, hij krijgt druppels in zijn ogen voor een oogtest en kan daarna een paar uur geen auto meer rijden....

16:30
ik ben net thuis van "met mijn vader naar de oogarts gaan"  ik haat wachten, en vooral wachten in wachtkamers waar sommige mensen de behoefte lijken te hebben om nadrukkelijk aanwezig te zijn door ongegeneerd hardop te praten,   of ongewenst een gesprek met je aan proberen te knopen, of zenuwachtig beginnen te tikken op de tafel of stoel...


toen ik mijn vader thuis had gebracht vroeg hij nog of ik morgen zin had om weer mee te gaan naar de markt in Goirle... "daar zijn we een paar weken geleden nog geweest" en daar had ik echt niet weer zin in...
zondag ben ik al heel de dag met hem weggeweest, woensdag en vandaag weer een halve dag...

18:30
ik denk dat ik vanavond naar popEI ga, daar is een gratis optreden, en te voet heen en terug is redelijk te doen...
ik ben benieuwd tot nu toe, heb ik telkens als ik op stap ga ( en dat is de afgelopen jaren niet vaak ) steeds weer aandacht van vrouwen gekregen ( ik ben dus minder lelijk of onaantrekkelijk als ik denk )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten