donderdag 12 september 2013

DB - weer zuipen ? er is tenslotte geld voor..

09:00
ik zit er aan te denken om vandaag een dagje met een zatte kop in Amsterdam rond te gaan wandelen, maar een treinkaartje kost al bijna 40 euro, en dat vind ik eigenlijk best wel veel...
ik denk dat ik er vandaag het beste aan doe om mijn huis een beetje  ( snel en minder goed )  op te ruimen, en mezelf van de wereld af ga zuipen... misschien, als ik dronken ben, dat ik dan die prijs van 40 euro voor een retourtje Amsterdam minder erg ga vinden, maar ik ga nu eerst even mijn motor binnen zetten...

eergisteren... dinsdag heeft mijn vader mij proberen te bellen en toen ik niet thuis was is hij hierheen gekomen om te kijken of  mijn motor voor de deur stond... .. ik heb dus alle recht om paranoia te zijn... ik word tenslotte altijd in de gaten gehouden... .. hier een eindje verderop in de straat ook, daar woont een man die mijn vader kent van het kienen.. dat doet mijn pa 1 keer in de week.. dan verteld die vent altijd alle laatste buurt-roddels over mij tegen mijn vader...  wat dat betreft heeft mijn broer meer mazzel dan ik.. 1 keer per week telefoneren ze 20 minuten met elkaar, en verder hoeft hij zich nergens druk of zorgen om te maken.. alles ligt op mijn schouders.. ik moet overal mee naar toe, en ik moet overal mee helpen en klaar staan... niet dat ik dat ( heel ) erg vind, wat ik heb maar 1 vader... maar het is wel ongelijk verdeeld... en als mijn vader dan een keer wat weggeeft dan zegt hij altijd.. wat ik jou geef dat krijgt je broer ook en andersom, want voor hem zijn we allebei gelijk... "wat een bullshit".. ik ga mijn motor binnenzetten.. en ik sluit me af voor de buitenwereld...  ik kijk wel wat ik ga doen als ik dronken ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten