donderdag 5 september 2013

DB - de week is weer doormidden

09:00
en toen was het alweer donderdag... ik ben net als gewoonlijk weer eens met "heel druk in mijn hoofd" wakker geworden gedachten die helemaal nergens op slaan of over gaan, vandaag ga ik naar mijn vader om geld te halen voor een prepaid smartphone en bel tegoed, normaal moet ik altijd op vrijdag naar mijn vader ....
om te helpen met een paar huishoudelijke klusjes omdat de man 81 is en niet meer alles alleen kan, maar soms doe ik dat op de donderdag, net zoals vandaag omdat dat mij soms beter uit komt...

ik heb het er gisteren nog met mijn "vriendin" in the US of A over gehad.. "mijn vader" dat is eigenlijk nog de enigste reden nog in mijn leven waardoor / waarvoor ik nog probeer een enigszins "normaal" leven te lijden, en mijn gedrag en wekelijk alcohol gebruik in toom wil houden...

voor mij zelf maakt het me allemaal geen ruk meer uit, want als mijn vader ( en Spike ) er niet meer zouden zijn, zie ik geen enkele gegronde reden meer waarom ik dan nog wel zou moeten leven...

ik heb geen vrouw, kinderen, relaties, vrienden, en de band die ik heb met mijn broer is ook zo veel waard als de band die ik heb met mijn buren.. ( geen band dus ) nee dit is geen depressiviteit, dit is realiteit.. ik kijk om me heen en zie dat de wereld steeds harder word en dat er steeds minder zorg voor ouderen is zo wil toch niemand alleen oud worden ? financieel gaat het kloten, en dat lijkt in de toekomst alleen maar erger te worden... lichamelijk ? de pijn in mijn benen en voeten is soms echt ondragelijk.. en ook dat gaat nooit meer beter worden.. hooguit slechter..  ik denk dat als mijn vader er niet meer is, dat ik mezelf dan elke dag van de wereld af ga zuipen.. want als ik dronken ben dan denk ik tenminste nog dat ik gelukkig ben..

18:30
nu heb ik dus ook "net als iedereen" ( de massa ) een adroid toestel .. geen dure, maar gewoon een simpel ding om aan dat hele gedoe met "apps" en mobiel internet te wennen.. het was voor mij al een heel gedoe om hem op de wifi van mijn pc aan te sluiten... ik ben van alles behalve een techneut.. ( zelfs het beltegoed opwaarderen ging 2 keer mis .. lol ) ik denk dat er nog wel wat weekjes overheen gaan voordat ik dat hele toestel snap... en dan zie je tegenwoordig kinderen van 3 of 4 jaar oud.. die daar geen enkele moeite mee hebben...

straks schrijf ik hier weer verder..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten