maandag 16 september 2013

DB - Hoe voorspelbaar is onvoorspelbaar

06:08 
ik ben wakker geworden omdat ik moest pissen, maar het is nog veel te vroeg, ik kruip dus weer lekker terug onder mijn dekentjes...

10:55
ik ben weer wakker, en vandaag is het maandag... en het is een gruwelijke troep in huis omdat ik al die PC spullen die ik gisteren gekocht heb hier in mijn huis rond heb laten slingeren.....
echt zin om te zuipen, en dronken te worden heb ik niet.. "maar het is maandag" ik kan het moeilijk naar een andere dag verplaatsen deze week omdat ik komende week vel afspraken heb....

wat ik ga doen is gewoon mijn whisky cola en shag kopen.. in de vriezer leggen en mijn huis poetsen en opruimen, als ik daar mee klaar ben kan ik nog altijd kijken of ik wel of niet ga drinken.. of mijn whisky bewaar tot volgende week...


12:45
"Het is gelukt" ik heb mijn boodschappen gehaald, op de motor,  door de regen... kletsnat..
normaal gesproken zou ik rond deze tijd mijn huis al opgeruimd en gepoetst en zelfs mijn eerste paar glazen al binnen hebben.... maar nu , vandaag heb ik daar nog niet eens echt zin in... "raar"

15:15
ik heb nog steeds niets gedronken, maar ik ben wel aan het poetsen en schoonmaken geslagen, waarom ik het zo vaak over drank heb ? ... omdat ik het belachelijk vind dat er mensen zijn die mij nog steeds met een alcoholist vergelijken. "ik heb de boel al jaren goed onder controle" zeker gezien mijn verleden...

"ik ben gewoon echt cool" ... wel knettergek, maar toch ook cool....  lol..
en nu ga ik weer verder met de wc schoonmaken, met een schuursponsje wat restjes "remsporen" verwijderen...

16:30
ik ben klaar met mijn huishoudelijke shit...
en ik heb mijn eerste glas whisky cola ingeschonken.. "proost"
Its a "Long Hard Road Out Of Hell" :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten