zaterdag 14 september 2013

DB - 1 hele dag pijn gehad...

08:46 Gisteren heb ik niets kunnen schrijven omdat ik de hele dag pijn aan mijn voeten en benen gehad heb, en totaal kapot was.. "tja ik word een dagje ouder en ik merk dat ik dingen niet meer zo goed kan als vroeger" donderdag had ik een extra drink-dag ingelast, en toen ben ik s-middags met mijn zatte kop maar het station gegaan om vervolgens met de trein naar Amsterdam te vertrekken... ik had een  halve fles een whisky een paar blikjes cola en een glas mee genomen voor onderweg, want ik reis graag in stijl.. ...

Eenmaal in Amsterdam aangekomen begon ik met mijn kroegentocht langs allerlei cafeetjes waar ik al jaren kom als ik in Amsterdam ben.. de striptease club, de wallen, Excalibur van de Hells amgels, en het cafeetje dat vroeger  The Other Place genoemd werd ( toen dat ook nog van de Angels was ) ...

en het is raar maar waar... telkens als ik naar een kroeg ga leer ik de mooiste vrouwen kennen, zo ook afgelopen donderdag avond, het / dit was een leuke jonge intelligente meid waarmee ik in gesprek raakte en bleef... maar omdat ik mijn trein terug naar Eindhoven moest halen, ben ik na een paar uur weer vertrokken.. bij het station aangekomen bleek dat de laatste trein naar huis alweer vertrokken was, dus ik moest noodgedwongen mijn nacht in Amsterdam door gaan brengen, \

Geld voor een hotel vind ik belachelijk ( ik ben in de tijd dat ik dakloos was ook veel en lang in Amsterdam geweest en toen sliep ik daar ook gewoon buiten ) dat deed ik dus van donderdag op vrijdag ook....

eerst ben ik nog wat op de wallen haan rondlopen, bijna alle cafe's sluiten daar tegenwoordig "vroeg" terwijl daar vroeger bijna 24/7 wel een cafe open was.. ook het Redlight district is tegenwoordig niet meer wat het geweest is, ook daarvan gaat tegenwoordig na een bepaalde tijd meer als de helft sluiten na een bepaald uur... ..

maar desondanks heb ik de nacht weten te overleven en ben ik s-morgens op de eerste trein richting huis gestapt.. deze trein red tot aan Utrecht, daar moest ik bijna een uur wachten op de volgende trein... die bracht mij naar 's-Hertogenbosch en ook daar moest ik weer bijna een uur wachten.. lopen ging al bijna niet meer, en de ellende was dat ik daar over moest stappen in een andere trein, en dat ik om daar te komen ook nog eens moest gaan trap-lopen... hier in Eindhoven aangekomen ( station Beukenlaan ) moest ik weer via een trap naar beneden om vervolgens naar huis te strompelen..

( in de tijd dat ik dakloos was "zo'n 20 jaar geleden" zijn de zenuwen in mijn voeten en benen zwaar beschadigd geraakt, waardoor is soms ontzettend veel pijn heb bij het lopen en zelfs bij het staan )   thuis aangekomen ben ik meteen men bed in gekropen, ik had geen zin meer om nog iets te doen of om te schrijven.. ook niet toen ik weer waker was...

deze ochtend werd ik weer wakker nog steeds met pijn ... maar ik mag geen "mietje"zijn, ik heb een mooie nacht gehad in Amsterdam, en het was ook weer een goeie "ego boost" dat ik kennelijk nog steeds "iets" heb waardoor mooie jonge vrouwen mijn ondanks dat ik dik oud lelijk en gek ben mij nog steeds leuk vinden...
(vraag mij niet waarom )  lol...

Geld ? dat interesseert mij niet, dat spaar ik niet... "ik spaar mooie momenten" ( citaat : Herman Brood )

Vannacht heb ik weer die bizarre droom gehad over mijn eerste grote liefde Angel, die in mijn arme stierf aan anorexia ... ik heb die droom de laatste tijd steeds vaker.. in mijn / die droom bleek dat zij helemaal niet gestorven was, en dat we na jaren van "denken dat ze gestorven was" weer bij elkaar gekomen waren.. "heel bizar allemaal, maar in die droom klopt het precies" ... en dan word ik wakker... misschien is deze droom er wel om mij te zeggen dat ik ook binnenkort dood ga ? en om mij te vertellen dat ik binnenkort weer met Angel samen ben, en eindelijk weer echt gelukkig word.. "ik weet het niet.. ik moet dat allemaal maar afwachten"... ik wil niet persë dood, ik ben ook niet suïcidaal, maar als mijn dood komt dan ga ik het niet tegen houden, of dan wil ik niet dat ze  mijn dood in het ziekenhuis gaan tegen houden.. ik heb een mooi leven gehad ( en nog steeds ) maar ik zou het niet erg vinden als het zou stoppen...

vandaag heb ik nog steeds pijn in mijn voeten en benen, en buiten regent het als een tierelier, desondanks moet ik straks toch even met de motor naar buiten om boodschappen te gaan doen, want ik heb niets meer in huis... "life goos on"

14:15
Het boodschappen doen is gelukt, "thank God for "winkelwagentjes".. ( ook makkelijk te gebruiken als rollator ) ...

00:10
het is weer tijd om naar bed te gaan want morgen moet ik er weer vroeg uit..
morgen moet ik weer met mijn vader mee naar Limburg om te helpen op de markt....
gelukkig word is de pijn vanavond een beetje minder geworden, hopelijk is het morgen weer "normaal" ( echt weg dat gaat het nooit meer ) ... dat is gewoon iets waarmee ik moet leren leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten